Gamification and Game-Based Learning

V dňoch 19.-23.júla sa  pani učiteľka Antalová zúčastnila v rámci projektu Erasmus+ : „O krok vpred“, mobility v Českej republike. Téma absolvovaného kurzu bola Game based learning and gamification, kde sa s učiteľmi z Grécka a Rumunska zoznamovali s rozšírenými možnosťami využitia informačných technológií v edukačnom procese.

Lektor prezentoval teoretické a praktické skúsenosti s platformami EdPuzzle, ClassDojo, Story jumper, QR codes, Learning apps... Vo vzájomných diskusiách účastníci zvažovali prístupy k celosvetovej problematike dištančného vzdelávania a vymieňali si skúsenosti s online vyučovaním počas pandémie Covid 19.  Online vyučovanie vyzdvihlo vzdelávanie na vyšší level, vytvorilo množstvo príležitostí otestovať digitálne zručnosti nielen žiakov, ale aj učiteľov. V medzinárodných diskusiách sa všetci zhodli na nenahraditeľnosti prezenčnej výučby, kde vzájomné interakcie učiteľov a žiakov vytvárajú podmienky na kooperáciu, sociálnu klímu v jednotlivých triedach, či individuálny prístup k učeniu sa žiakov podľa preferencie ich učebného štýlu. Život v 21.storočí nepochybne vyvíja tlak na dosiahnutie čo najvyššej úrovne digitálnych zručností, v dôsledku čoho dochádza k adaptácii vzdelávania na nové požiadavky spoločnosti, a preto získané vedomosti z kurzu bude pani učiteľka využívať vo výchovno-vzdelávacom procese jej žiakov.

 

 



 

 

 

 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára